Ana içeriğe atla

15 Temmuz Çizimleri Burada Dursun

























Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kork,O mahkemeden ki Hakimin Kendisi Şahittir

Ne kadar korkutucu geliyor değil mi.Hakim karşısına çıkıyorsunuz,sizi yargılayacak olan aynı zamanda görgü tanığı ve şahit. Varmı kaçışınız. İtiraz etme şansınız yok ;

Biz kıyamet günü için doğru teraziler kurarız; hiçbir kimse hiçbir haksızlığa uğratılmaz. Yapılan amel, bir hardal tanesi ağırlığınca da olsa, onu getirir (tartıya koyarız). Hesap görenler olarak da biz kâfiyiz.” buyuruyor Yaradan Allah Enbiya Suresi 47.ayette

Bakmayın siz dünyanın binlerce senelik yaşına,dünya ancak sizin yaşınızda.Kıyamet ölünce kopuyor aslında.Konduktan sonra mezara.

Kalabalık Aile Olmak

Kalabalık aileleri seviyorum.Kalabalık derken akraba çevresi olarak değil.Aynı evin içinde anne,baba,nine,dede,çoluk çocuk olacak. Tabi ki  zorlukları olacaktır ama güzelliklerinin yanında zorluklar aşılabilir. Bu konuda çok deneyimim olmasa da evlendikten sonra biraz deneyim kazandım,Eşimin tarafı sayesinde. Eşim 7 kardeş.Kalabalık ailede yaşamak çok güzel.Bayramlarda seyranlarda gidiyoruz kalıyoruz 4-5 gün.Eve döndükten sonra insanın kulağında bir uğultu kalıyor,bir sessizlik oluyor.Sessizliğin sesini duyuyorsun.
Çocukluğumda dedem ve ninemle altlı,üstlü oturduk.Gözle görülür yararları var.Dede nine yanında büyümek çocuğun kişisel gelişimine de etkide bulunuyor.Başı boş avare olamıyorsun.
Allah nasip ederse çok çocuk istiyorum.Öyle ahım şahım paralarda kazanmıyorum işçi olarak ama Allah yardımcımız olsun.Geçinir gideriz.Türkiye de açlıktan ölen duymadım henüz. Arka Sokaklar diye bir dizi var,bilmeyeniniz yoktur.O dizide Komiser Hüsnü var. Kalabalık bir ailesi var,erkek çocukları zaten…

Müslüman Profil Resimleri

Google’da ararken “muslim avatar” yazdım bu profil resimleri çıktı karşıma. Çok hoşuma gitti sizde istediğinizi sosyal profilinizin avatarı olarak kullanabilirsiniz.